شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

بهترين طريقه مصرف رازيانه و زمان صحيح استفاده از آن براي لاغري

۱۴ بازديد

در اين مطلب به نقل از چند كتاب جديد نوشته شده توسط اساتيد دانشگاهي در آمريكا، شما را با بهترين روش استفاده از رازيانه براي لاغري حداكثر و بدون عوارض آشنا مي كنيم.

چرا رازيانه باعث لاغري مي شود؟

بر اساس كتاب “ادويه جات شفابخش” نوشته دكتر آگراوال، محققان دانشگاه مينه سوتاي آمريكا بر روي 18 فرد چاق مطالعه اي انجام گرفت. محققان آن ها را به سه گروه تقسيم كردند: براي صبحانه، به يك گروه چهار گرم پودر فيبر رازيانه با آب پرتقال، گروه دوم هشت گرم و به گروه سوم هيچ چيزي داده نشد. بين صبحانه و ناهار، گروهي كه هشت گرم پودر مصرف كرد بيشتر احساس رضايت داشت و احساس گرسنگي كم تري مي كرد. آن ها براي ناهار 10 درصد كالري كمتر مصرف كردند.

نحوه خوردن رازيانه خام براي كاهش وزن

مواد لازم:

  • يك ليتر آب تازه و تصفيه شده
  • دو قاشق سوپ خوري رازيانه خام (خرد شده با هاون)

1- روش سريع: آب را در يك ظرف گود بريزيد و بجوشانيد. سپس دانه‌هاي رازيانه خرد شده را به آن اضافه كنيد، ظرف را از روي حرارت برداريد و آن را بپوشانيد. وقتي آب تا دماي اتاق خنك شد، براي نوشيدن آماده است.

2- روش خيساندن شبانه: با استفاده از همان نسبت آب به دانه‌هاي رازيانه، به سادگي آب و دانه رازيانه را در يك شيشه بريزيد و آن را بپوشانيد و يك شب صبر كنيد. صبح‌ دمنوش رازيانه آماده نوشيدن خواهد بود.

با نوشيدن يك تا دو فنجان دمنوش رازيانه در روز شروع كنيد، به تدريج آن را به چهار فنجان در روز برسانيد.

همانند هر درمان طبيعي، ممكن است واكنش‌هاي منفي نسبت به مصرف دانه رازيانه وجود داشته باشد، بنابراين زماني كه دمنوش رازيانه را در برنامه كاهش وزن قرار مي دهيد، به بدن و فعل و انفعالات آن توجه داشته باشيد.

...

ادامه توضيحات را در لينك اصلي زير بخوانيد:

بهترين طريقه مصرف رازيانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.